My 1991 Ford Sierra 2.0i DOHC 8v Turbo
#1
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
My 1991 Ford Sierra 2.0i DOHC 8v Turbo
Hi All
Turbo SİERRA 2.0i DOHC
•Stage-3 T3/T4 Turbo (Cut back blades, 360° bearing & .63 exh housing)
• Intercooler 27x6.5x3 (Direct Bolt-on)
• 2.25 Aluminized Mandrel Bent Piping (Total of 4)
• High Pressure Silicon Hose (Total of 6)
• Tial Blow Off Valve
• Tial External Waste gate 38mm
• Stainless Steel sus 304 Custom Turbo Manifold
• 2.5 Stainless Steel Down pipe
•NNOVATE LC1 Wideband
•AutoMeter Oil Press,Oil Temp,Boost Guage
Turbo spec
T3/T4 turbo
Intake: 3 inch
Inlet: 2 inch
Compressor trim: .50
Compressor Wheel diameter: 50.16 / 76.84
Turbine Wheel diameter: 54.06 / 65.20
Exhaust Trim: .57
Turbine flange type : T3 flange
Down pipe flange type: 5 bolt standard
Cooling type: oil cool only
Horsepower rating: 350+
Engine Spec
Wössner Custom Forged Piston 86.50
Fomoco Ford Main And Rods Bearing STD
Fomoco Ford Oil pomp
Fomoco Ford Orjinal Metal Head Gasket
Custom Sinter Bronz Clutch
Turbo SİERRA 2.0i DOHC
•Stage-3 T3/T4 Turbo (Cut back blades, 360° bearing & .63 exh housing)
• Intercooler 27x6.5x3 (Direct Bolt-on)
• 2.25 Aluminized Mandrel Bent Piping (Total of 4)
• High Pressure Silicon Hose (Total of 6)
• Tial Blow Off Valve
• Tial External Waste gate 38mm
• Stainless Steel sus 304 Custom Turbo Manifold
• 2.5 Stainless Steel Down pipe
•NNOVATE LC1 Wideband
•AutoMeter Oil Press,Oil Temp,Boost Guage
Turbo spec
T3/T4 turbo
Intake: 3 inch
Inlet: 2 inch
Compressor trim: .50
Compressor Wheel diameter: 50.16 / 76.84
Turbine Wheel diameter: 54.06 / 65.20
Exhaust Trim: .57
Turbine flange type : T3 flange
Down pipe flange type: 5 bolt standard
Cooling type: oil cool only
Horsepower rating: 350+
Engine Spec
Wössner Custom Forged Piston 86.50
Fomoco Ford Main And Rods Bearing STD
Fomoco Ford Oil pomp
Fomoco Ford Orjinal Metal Head Gasket
Custom Sinter Bronz Clutch
Last edited by mhs; 17-03-2010 at 04:59 PM.
#4
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
#5
Lucifer II - 666
Love cars like this, get some vids up when done
Trending Topics
#10
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
#20
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
#27
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
#28
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
#29
Regular Contributor
Join Date: Jun 2010
Location: sideways
Posts: 334
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
I have same engine and wanting to make it turbo power not for big BHP just the puzzled look when bonnet is open
What PSI do you think i can run on std engine ??
What PSI do you think i can run on std engine ??
#30
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
#33
Hayırlı olsun Usta Mükemel
Selam USTA,
Ben bu Motoru tam 10 yıldır Scorpiomda kullaniorum.
Gercekden mükemell bir sonuc hayran kaldım,Almanlar sizin yapdınız işden bile korkiordu.Ben Almanyadan Türkiyeye temerli dönüş yapdım,ve benim DOHC icin cok zor parca bulabiliorum,usta siz nerden buldunuz bunları?????? hele Türkiyede zanetdim kadar cok zor.Gercekden temiz ve süper iş yapdınız,DOHC ye Turbo takmak pek bassit bir iş olmadını biliorum tebrikler.http://
Aslında Cosworth 24V motorunu takmak istiorum Vitezli,ama bunu gördükden sonra düşünmeye başladım
Benim Arac budur Scorpio MK1 Facelift RS: http://www.google.com/url?sa=t&sourc...GIWGJLlY-uv8bg
Ben bu Motoru tam 10 yıldır Scorpiomda kullaniorum.
Gercekden mükemell bir sonuc hayran kaldım,Almanlar sizin yapdınız işden bile korkiordu.Ben Almanyadan Türkiyeye temerli dönüş yapdım,ve benim DOHC icin cok zor parca bulabiliorum,usta siz nerden buldunuz bunları?????? hele Türkiyede zanetdim kadar cok zor.Gercekden temiz ve süper iş yapdınız,DOHC ye Turbo takmak pek bassit bir iş olmadını biliorum tebrikler.http://
Aslında Cosworth 24V motorunu takmak istiorum Vitezli,ama bunu gördükden sonra düşünmeye başladım
Benim Arac budur Scorpio MK1 Facelift RS: http://www.google.com/url?sa=t&sourc...GIWGJLlY-uv8bg
Last edited by DOHCUGUR; 19-08-2010 at 10:21 AM. Reason: photos
#36
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
Teşekkürler aracınız çok diri ve güzel görünüyor.DOHC motor beklentilerimizi çok çok fazlası ile karşıladı. TR şarlarında gerçekten zor bir iş modifiye parçası bu motor için yok hiç bir firma üretmemiş zaten, debriyaj balatası piston bunlar özel yapım
diğer parçalar orjinal fabrikasyon parçalardır turbo uygulamasında orjinal parçalar çok başarılı oldukça kaliteli hiç bir problem ve aksaklık yaşamadık şu ana kadar 1 bar boos ile 350hp lerde çok sağlıklı problemsiz yürüyor
diğer parçalar orjinal fabrikasyon parçalardır turbo uygulamasında orjinal parçalar çok başarılı oldukça kaliteli hiç bir problem ve aksaklık yaşamadık şu ana kadar 1 bar boos ile 350hp lerde çok sağlıklı problemsiz yürüyor
#37
Selam,
Tek tanıdım Şirket DOHC Motoru icin parca üreten SUHE Motorsport,Motor icin bir kac Modifiye Parcaları var:
http://www.suhe-motorsport.de/
Bu sayfada 1 kac ürün var N9 DOHC Motoru icin
https://passionford.com/forum/pictur...ictureid=15687
Peki Usta Şansuman Originalmı kaldı? nasıl dayanior bu kadar Newtonmetre Güce?
Tek tanıdım Şirket DOHC Motoru icin parca üreten SUHE Motorsport,Motor icin bir kac Modifiye Parcaları var:
http://www.suhe-motorsport.de/
Bu sayfada 1 kac ürün var N9 DOHC Motoru icin
https://passionford.com/forum/pictur...ictureid=15687
Peki Usta Şansuman Originalmı kaldı? nasıl dayanior bu kadar Newtonmetre Güce?
Last edited by DOHCUGUR; 20-08-2010 at 09:28 AM.
#39
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts
Selam,
Tek tanıdım Şirket DOHC Motoru icin parca üreten SUHE Motorsport,Motor icin bir kac Modifiye Parcaları var:
http://www.suhe-motorsport.de/
Bu sayfada 1 kac ürün var N9 DOHC Motoru icin
https://passionford.com/forum/pictur...ictureid=15687
Peki Usta Şansuman Originalmı kaldı? nasıl dayanior bu kadar Newtonmetre Güce?
Tek tanıdım Şirket DOHC Motoru icin parca üreten SUHE Motorsport,Motor icin bir kac Modifiye Parcaları var:
http://www.suhe-motorsport.de/
Bu sayfada 1 kac ürün var N9 DOHC Motoru icin
https://passionford.com/forum/pictur...ictureid=15687
Peki Usta Şansuman Originalmı kaldı? nasıl dayanior bu kadar Newtonmetre Güce?
bunun dışında şanzıman ile alakalı bir problem hiç yaşamadık MT75 çok sağlam. dediğim gibi şu anda 1 bar boost ile 350 hp lerde turbo basıncını 1.8 lere çıkarıp tekrar bir beyin ayarı ile daha fazla güçlere ulaşmak mümkün enjektörlerimiz şimdilik bu kadarına izin veriyor 1000cc enjektörler ile bunu mutlaka deniycez ve en son aşamada 2.3 scorpio 16v kapak silindir kapağını değiştirip emme ve egzos manifoldları el yapımı olacak projeyi tamamlıycaz
#40
Wahay!! I've lost my Virginity!!
Thread Starter
Join Date: Dec 2009
Location: Turkey
Posts: 85
Likes: 0
Received 0 Likes
on
0 Posts