Originally Posted by cossiemen
Very nice job mate, well done but ...
can you translate this into Dutch please?

How's that ?

Een paar lessen geleden, bekeken wij ook blootstelling en hadden over een aantal termijnen en onderwerpen betrekking die ik beloofde om verder te verklaren. Dit is het! Deze les is allen over theorie ik bang ben, volgende zal praktischere Clin d'oeil zijn Eerst en vooral leg een termijn voor die wijd in fotografie, ISO wordt gebruikt. In de oude tijd van filmfotografie, snelheid drukte de van ISO (of ASA) van een film uit hoe de snelle of langzame negatieve of diafilm was, een andere manier om dit te bekijken is te vragen hoe gevoelig de film was. In de termen van de leek is een snelle film, één die kleine hoeveelheden licht kan zeer snel vangen, vereist een langzame film omgekeerd een langere tijd om de zelfde hoeveelheid licht te vangen. Voor die van u die beelden vele jaren namen geleden, zou u zich kunnen herinneren kopend 100 ISO film voor openluchtschoten in de zomer, en 400 ISO film voor die familieschoten om de lijst bij Kerstmis. Zo, wat het verschil tussen 100 ISO film en 400 ISO film is, en wat pros en cons. van elk zijn hoor ik u vraagt.
the rest is on
http://babelfish.altavista.com/