2wd Sapphire Cosworth Engine Mounts
#1
I'm Finding My Feet Here Now
Thread Starter
2wd Sapphire Cosworth Engine Mounts
Hi! I own a Ford Sierra Sapphire Rs Cosworth 2wd.
My engine is modified to stage 3.
I want to install engine and gearbox stronger mounts.
I saw that Vibra-Technics has 2 different type of mounts HD and
Competition.
The main difference between them is that HD has more rubber than competition to minimize vibration to the chassis.
Original engine mounts gives a +/- 3cm of engine movement and Vibra-Technics +/- 3mm
What 's your opinion?
I want to keep everything under my hood stable but I don't want to get crazy from engine vibrations.
My engine is modified to stage 3.
I want to install engine and gearbox stronger mounts.
I saw that Vibra-Technics has 2 different type of mounts HD and
Competition.
The main difference between them is that HD has more rubber than competition to minimize vibration to the chassis.
Original engine mounts gives a +/- 3cm of engine movement and Vibra-Technics +/- 3mm
What 's your opinion?
I want to keep everything under my hood stable but I don't want to get crazy from engine vibrations.
Last edited by MADMAXPTT; 30-07-2012 at 09:40 PM.
#7
Part of the Furniture
Το μοτέρ το έχω σε ένα mk2 escort.... αλλά και σταθερά 200 -220 δεν παρατήρησα κάτι ανισυχητικό. Άμα βρεθείς προς Πάτρα έλα να το δεις. Αλλιώς θα το έχω στο GTCC και Μέγαρα και Τρίπολη
Trending Topics
#10
Part of the Furniture
Sorry all for making this a Greek post.....
πιστεύω πως οι Collins είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά δεν νομίζω να έχουν μεγάλη διαφορά με τις άλλες.
Όσο για τις competition, στο Saxo του αδερφού μου που υποτήθετε οτι θα έφερνε πολλούς κραδασμούς, τελικά δεν έφερνε τίποτα.
Τη διαφορά τι καταλαβαίνεις αν περάσεις κανα σαμάρι γρήγορα. είναι λες και έχεις βιδωμένο το μοτέρ,
φαίνεται και από τον τρόπο που αλλάζεις απο καθόλου γκάζι σε εστω και λίγο πάτημα καταλαβαίνεις άμεση απόκριση αφου δεν μπορεί να γυρίσει το μοτέρ.
πιστεύω πως οι Collins είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά δεν νομίζω να έχουν μεγάλη διαφορά με τις άλλες.
Όσο για τις competition, στο Saxo του αδερφού μου που υποτήθετε οτι θα έφερνε πολλούς κραδασμούς, τελικά δεν έφερνε τίποτα.
Τη διαφορά τι καταλαβαίνεις αν περάσεις κανα σαμάρι γρήγορα. είναι λες και έχεις βιδωμένο το μοτέρ,
φαίνεται και από τον τρόπο που αλλάζεις απο καθόλου γκάζι σε εστω και λίγο πάτημα καταλαβαίνεις άμεση απόκριση αφου δεν μπορεί να γυρίσει το μοτέρ.
#11
I've found that life I needed.. It's HERE!!
iTrader: (3)
στα μπροστοκινητα δεν φαινεται τοσο η διαφορα οσο στα πισωκινητα και αυτο διοτι τα πισωκινητα εχουν κεντρικο,εχουν διαφορικο,και αυτα αν εχουν εστω και μια μικρη δονηση λογο ευθυγραμμισης η ακομα και απο το λιγο παιξιμο που εχει η πισω γεφυρα με το διαφορικο στο φερνουν μεσα στην καμπινα,εγω ειχα βαλει μια βαση διαφορικου απο escort cosworth η οποια ειναι πολυ σκληρη και βαση σασμαν μια επισης πολυ σκληρη και απο τα 160χιλ και πανω ετρεμε η πισω πορτα,εβαλα τα εργοαστασιακα και ησυχασα,απλα αν το εχεις στην πιστα και σε κλειστα κομματια που δεν αναπτυσεις μεγαλες ταχυτητες δεν το καταλαβαινεις!
Last edited by Thanasis; 01-08-2012 at 10:12 AM.
#12
I'm Finding My Feet Here Now
Thread Starter
Sorry all for making this a Greek post.....
Λογικά η δόνηση δεν είναι σχετική με τις στροφές του κινητήρα?
Τώρα όσον αφορά το συντονισμό/κραδασμό της εξάτμισης λογικά θα θέλει συνεμπλοκ πολυερεθάνης και στις βάσεις της εξάτμισης!!!
Λογικά η δόνηση δεν είναι σχετική με τις στροφές του κινητήρα?
Τώρα όσον αφορά το συντονισμό/κραδασμό της εξάτμισης λογικά θα θέλει συνεμπλοκ πολυερεθάνης και στις βάσεις της εξάτμισης!!!
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
rog
Cars for Sale
25
04-09-2015 12:10 PM
track.focus'd
Restorations, Rebuilds & Projects.
26
12-08-2015 05:53 PM
adam151082
General Car Related Discussion.
10
11-08-2015 04:50 PM